ПР Любопитно 500 лв. / ПР Темата 800 лв. / Мейлинг 800 лв. / ФБ пост 1000 лв. / Репост 800 лв.
ПР Любопитно + Мейлинг - 800 лв. / ПР Темата + Мейлинг - 1000 лв.
ПР Любопитно + FB - 1300 лв.
ПР Темата + FB - 1500 лв.
Брандиране на “Рецепти с любими продукти” - 1 бр./ 1ден - 3лв.
Минимум 10 бр. рецепти за 2 месеца
Позиции:
![]() |
Заглавна |
![]() |
Любими продукти |
![]() |
Страница на марка в Любими продукти |
![]() |
Рецепта |
Рекламен формат, интегриран във видео съдържанието. Видео спот, който стартира след зареждане на страницата и се излъчва преди избраното от потребителя видео.
Продължителност на рекламата |
Цена на 1000 импресии |
|
![]() |
до 30сек. Видео клип | 40 лв. |
![]() |
над 30 сек. Видео клип | 50 лв. |
Cover image – статичен банер, закриващ визията на видео рецепта. Изчезва при стартиране на видеото.
Продължителност на рекламата |
Цена на 1000 импресии |
Cover image | 20 лв. |
![]() |
![]() |
Месечна статистика на посещенията
Аудитория сайт www.bonapeti.bg според Gemius |
Аудитория Facebook група |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Заявяване на рекламна кампания
Заявка за рекламна кампания bonapeti.bg |
Срок |
||
Подаване на заявки за реклама и рекламни материали | До 2 работни дни преди старта | ||
Отмяна на подадена заявка за реклама | До 3 работни дни преди старта | ||
За еспресно подаване на заявки се заплаща утежнение от 20% върху стойността. За експресна отмяна на кампания се заплаща утежнение от 30% върху стойността. |
|||
Технически изисквания
|
Можете да се свържете с нас на следната електронна поща: office@bonapeti.bg.
Още един вариант за представяне на нашите рецепти – това е новата ни рубрика „...
Есента е тук! Нека се насладим на нейните вкусове и аромати заедно с Лора и...
Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители На пазара...
5 причини Kikkoman да е част от кампанията #ВкусноВкъщи 1. #ОстаниВкъщи Разбира се, че на първо...
В дните, в които трябва да сме отговорни и да останем вкъщи, Лора и Стоян...