Калций и витамин Д по естествен път

12.09.2013
0
100742

Посредством храната могат да се набавят  достатъчно калций и витамин Д, подпомагащ усвояването на калция от храната. Източници на първия са листните и тъмнозелените зеленчуци, рибата, консервирана заедно с костите, бульонът от тръбни телешки кости, бадемите, лешниците, сусамът и широко препоръчваните мляко и млечни продукти.
Витамин Д е мастноразтворим и се открива в малък брой продукти: тлъсти риби, рибено масло, яйчен жълтък, какао. Медицинските изследвания сочат, че излагането ни на слънце (поне лице и ръце) за 10–15 минути 3 пъти седмично е достатъчно надежден начин в кожата да се синтезира необходимото количество витамин Д.

 

Pinterest


Коментари (0)



Галина Георгиева се регистрира в сайта.
Мария коментира рецептата Мъфини с шоколад
Мария се регистрира в сайта.
Силвия коментира рецептата Чийзкейк с тиква и шоколад
Северина коментира рецептата Баница със спанак
Марина Георгиева коментира рецептата Чийзкейк с тиква
milenka коментира рецептата Какаов кекс с ванилов крем
Alexandra Voleva се регистрира в сайта.
milenka коментира рецептата Тиан от тиквички с яйца
Вероника Постолова се регистрира в сайта.
milenka коментира рецептата Свински пържоли на тиган
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеЛични данниБисквиткиРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта