Калций и витамин Д по естествен път

12.09.2013
0
100470

Посредством храната могат да се набавят  достатъчно калций и витамин Д, подпомагащ усвояването на калция от храната. Източници на първия са листните и тъмнозелените зеленчуци, рибата, консервирана заедно с костите, бульонът от тръбни телешки кости, бадемите, лешниците, сусамът и широко препоръчваните мляко и млечни продукти.
Витамин Д е мастноразтворим и се открива в малък брой продукти: тлъсти риби, рибено масло, яйчен жълтък, какао. Медицинските изследвания сочат, че излагането ни на слънце (поне лице и ръце) за 10–15 минути 3 пъти седмично е достатъчно надежден начин в кожата да се синтезира необходимото количество витамин Д.

 

Pinterest


Коментари (0)



166 ДУШИ ОНЛАЙН
Gerii Karaboycheva коментира рецептата Торта „Павлова“
Gerii Karaboycheva коментира рецептата Лятна торта „Павлова“
Olga Harizanova коментира рецептата Крем карамел без шупли
Olga Harizanova се регистрира в сайта.
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта