Калций и витамин Д по естествен път

12.09.2013
0
2985

Посредством храната могат да се набавят  достатъчно калций и витамин Д, подпомагащ усвояването на калция от храната. Източници на първия са листните и тъмнозелените зеленчуци, рибата, консервирана заедно с костите, бульонът от тръбни телешки кости, бадемите, лешниците, сусамът и широко препоръчваните мляко и млечни продукти.
Витамин Д е мастноразтворим и се открива в малък брой продукти: тлъсти риби, рибено масло, яйчен жълтък, какао. Медицинските изследвания сочат, че излагането ни на слънце (поне лице и ръце) за 10–15 минути 3 пъти седмично е достатъчно надежден начин в кожата да се синтезира необходимото количество витамин Д.

 

Pinterest


Коментари (0)



213 ДУШИ ОНЛАЙН
Violeta Beleva се регистрира в сайта.
Бен коментира рецептата Пиле с прясно зеле
Ve6erka коментира рецептата Фъстъчено масло
Ve6erka коментира рецептата Пиле фрикасе
Весела Андонова се регистрира в сайта.
Радосвета Иванова публикува рецептата Огретен
Gaby Spasova се регистрира в сайта.
Galq Dimitrova се регистрира в сайта.
Бон Апети коментира рецептата Кокосово масло
Карина Трендафилова се регистрира в сайта.
Диана Георгиева се регистрира в сайта.
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта