Калций и витамин Д по естествен път

12.09.2013
0
61028

Посредством храната могат да се набавят  достатъчно калций и витамин Д, подпомагащ усвояването на калция от храната. Източници на първия са листните и тъмнозелените зеленчуци, рибата, консервирана заедно с костите, бульонът от тръбни телешки кости, бадемите, лешниците, сусамът и широко препоръчваните мляко и млечни продукти.
Витамин Д е мастноразтворим и се открива в малък брой продукти: тлъсти риби, рибено масло, яйчен жълтък, какао. Медицинските изследвания сочат, че излагането ни на слънце (поне лице и ръце) за 10–15 минути 3 пъти седмично е достатъчно надежден начин в кожата да се синтезира необходимото количество витамин Д.

 

Pinterest


Коментари (0)



124 ДУШИ ОНЛАЙН
chefnan публикува рецептата Сладоледено смути
Nikolova публикува рецептата Домашно овче кисело мляко
Веселин Стоев публикува рецептата Пилешки пай
kpetrova се регистрира в сайта.
Ваня коментира рецептата Кекс с кисело мляко
Ваня се регистрира в сайта.
Mustafa Fatmegyul се регистрира в сайта.
Соня Димитрова се регистрира в сайта.
Сили се регистрира в сайта.
Nikita Tomsan се регистрира в сайта.
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта