Калций и витамин Д по естествен път

12.09.2013
0
98074

Посредством храната могат да се набавят  достатъчно калций и витамин Д, подпомагащ усвояването на калция от храната. Източници на първия са листните и тъмнозелените зеленчуци, рибата, консервирана заедно с костите, бульонът от тръбни телешки кости, бадемите, лешниците, сусамът и широко препоръчваните мляко и млечни продукти.
Витамин Д е мастноразтворим и се открива в малък брой продукти: тлъсти риби, рибено масло, яйчен жълтък, какао. Медицинските изследвания сочат, че излагането ни на слънце (поне лице и ръце) за 10–15 минути 3 пъти седмично е достатъчно надежден начин в кожата да се синтезира необходимото количество витамин Д.

 

Pinterest


Коментари (0)



153 ДУШИ ОНЛАЙН
Анна коментира рецептата Панирани тиквички
Stanislav Dimitrov се регистрира в сайта.
Ивелина И. Колева се регистрира в сайта.
Иванов-Л-Г се регистрира в сайта.
Safet Ahmed се регистрира в сайта.
Биска Стайко коментира рецептата Плодова торта
Румен публикува рецептата Нисковъглехидратна Мусака
paranoia публикува рецептата Палачинкова торта с тиквички
Райна Божурина се регистрира в сайта.
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта