Крилце или кълка


0
67512

Пилешкото месо е диетично и е с ниско съдържание на мазнини,
когато се консумира без кожата. То допринася за растежа и възстановяването на всички клетки в организма.
Богато е на пълноценни белтъчини (в 100 г се съдържат 25 г протеини) и консумацията му спомага за предотвратяване намаляването на костната маса.


Пилешкото месо е добър източник
на минерални вещества (калий, цинк, калций, фосфор, желязо, магнезий) и витамини (А, В3, В6, В12 и РР), повишаващи енергията и засилващи работата на мозъка. Богато е и на хранителни вещества – триптофан и витамин B5 – които намаляват нивата на стреса и напрежението.


Съдържа също фосфор,
заедно с малко калций, който е полезен за костите. Богато е и на селен, за който е известно, че намалява риска от рак и артрит. Цинкът в пилешкото месо пък спомага за регулиране на апетита.


Pinterest
Коментари (0)



Анна коментира рецептата Индийска супа от леща
Гала се регистрира в сайта.
Найденова коментира рецептата Бананово-меден шейк
Анна коментира рецептата Доматена салата с яйчен сос
Hristina Mirtcheva се регистрира в сайта.
Мария Милчева се регистрира в сайта.
ЛЮБОПИТНО
БЮЛЕТИН
Абонирайте се за седмичния бюлетин на Бон Апети и получавайте най-новите рецепти и новини
E-mail:
Списък на всички потребителиУсловия за ползванеРекламаЗа насКак да печелите точкиКарта на сайта